vágyak - ösztönök

2009.06.14. 14:54

VÁGYAK - ÖSZTÖNÖK

 

Most lássuk testközelből az áldozatot.

Célra irányuló, azaz valamely konkrét tárgyra összpontosuló - ilyen szerintem a vágy. Nem Józsiról álmodik, hanem Pistáról, és Józsi lehet ezerszer ízletesebb és szaftosabb, mint az én Pistám, nekem mégis csak a Pista kell.

Vagy ellenpélda. Dühös vagyok Ferire, mert egy piszok gazember, aki az én nagyszerű egómba belegázolt, ezért fogok egy bunkót, és leütöm.

Ha azonban véletlenül Mariska kerül az utamba, mert rossz helyen van, rossz pillanatban, a vágy, hogy megsemmisítsem azt, aki felülírt, tárgyat téveszt, és Mariska viszi el a kék foltokat. Én azonban csalódott leszek, hiszen a kemény és dudoros dolog megmérettetését Ferinek szántam.

Az ösztön mindkét esetben létezésem állítása. A konkrét tárgyra irányultság a vágy.

(Így már egészen érthető)

 

Szerző: hanah

Szólj hozzá!

Címkék: érthető

A bejegyzés trackback címe:

https://szexespolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr21184296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása