parádfürdői kirándulás

2009.06.24. 20:03

PARÁDFÜRDŐI KIRÁNDULÁS

 

Évadot zárunk, jutalmat osztunk, elutazunk Parádfürdőre.

Hogy minek? Ezt kérdem én is.

Hogy építsük a közösséget, hogy angolszász kizsákmányolási modellen nevelkedett gyomrunk elégedetten eméssze a "szeressük egymást, gyerekek" memoárjait, és elmondja egykor az utókornak, hogy a mi időnkben bezzeg még kollektíva volt.

Mi együtt énekelünk. Együtt fuvolázzuk a Mennyből az angyalt Karácsonykor, igaz, a szívem szakad, hogy nem veletek énekelek, akik, ha lázasak vagytok, hideg ráz, ha kedvetlenek, a depresszió gyötör, ha rám nevettek, eufóriában úszom, nem, én a kollégáimmal énekelek, és mire hazaérek, már nincs jártányi erőm, csak lerogyok és sírok, és nézem, ahogy a két apátlan már azt sem teszi szóvá, hogy az idén még kisebb a fa, mint máskor, és ajándék sincs, de mindegy, most viszont idegenekkel megyek étterembe, megünnepelni, hogy eldolgoztam az életem, elherdáltam a lelkem, a gyerekeim felnőttek, és én idejét nem tudom, mikor voltunk ebédelni, de az nem számít, mert mi közösség vagyunk, Parádfürdőn vagy tudom is én, hol, és ez nagyszerű.

Hát nem vagyok boldog. Mert itt mindenki egyéniség. Mindenki az életét és a vérét adja a hazáért és a munkáltatóért, de én nem. Nekem elég, ha eladom az erőm, az időm, annak kilencven százalékát, a maradék tízet pedig senkinek nem áldozom. Pontosabban Nektek. Akiket szeretek. Akik a harmadik infarktus után benéztek hozzám a kórházba és nem vigasztaltok azzal, hogy lesz ez még így se, hanem ültök csendben, és mielőtt elmennétek hozzáteszitek: "Szar ügy".

És persze olvasni fogok. És szavalni Radnótit és Juhászt. És ettől majd magyarabbnak érzem magam, mint ha téglával verném a mellemet, amiért egy-két árnyalattal világosabb bőr van a képemen. És mesélni fogok a gyermekeknek, és jövő Karácsonykor hazaküldöm az összes kollégámat, hogy ott legyenek, ahol a szeretteik, és azt hiszem, ettől a közösség láthatatlanabb lesz ugyan, de semmivel nem lesz hiányosabb.

 

Szerző: hanah

Szólj hozzá!

Címkék: szar ügy

A bejegyzés trackback címe:

https://szexespolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr921206306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása