a házasságról

2008.12.30. 16:12

A HÁZASSÁGRÓL

Hosszú éveket éltem házasságban. Majd újabb hosszú éveket házasság nélkül. Az egyetlen különbség, túl a szeretett személy iránt érzett szerelmen, a búcsúzásban volt.

A házasságomat majdnem öt év alatt sikerült felbontanom. Foggal és körömmel harcolt értem az, aki akkorra elveszített.

Az együtt nem élés évtizedét mindössze öt percem volt, hogy lezárjam.

Könnyű egyik sem volt. Se szép. Valami nem sikerült, és ebben én is benne voltam.

De hogy melyik volt jobb? Melyikben éreztem szabadabbnak, boldogabbnak magam?

Meglepő módon a házasságban. Ami nem jelenti, hogy a Szent Kötelék templomokban vagy hivatalokban köttetne.

Ellenkezőleg. A házasság a szívekben, és igen gyakran az ágyakban köttetik.

A szerelem, a tökéletes odaadás, a hűség és a bizalom - a maguk teljessége szerint.

Ez volna az, amit házasságnak neveznék.

És ilyen házasságról álmodom ma is.

Papírral vagy anélkül - teljesen mindegy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexespolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr20848862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása