lekurváztam magam

2008.12.28. 00:51

LEKURVÁZTAM MAGAM

 

Azért a kurva-ügyben hadd nyugtassalak meg. Én tisztelem a kurvát. Ezerszer jobban tisztelem, mint azt a nőt, aki hatalmánál fogva birtokolja a férfit. Anélkül, hogy elveszítené magát.

Ahogy a szerelmes, a kurva is örök vesztes.

Augustinus szeretője, aki gyermeket szült a szentéletű férfiúnak és egyedül maradt. És Magdolna. Akit mindenki megvetett. És Mamma Roma. És Cabiria.

És a vesztesnek kijár a tisztelet. Akárki ugyanis nem tud veszíteni. Én pedig - profi vagyok. Ebben az egyben vitathatatlanul.

Igen, gyakran érzem vesztesnek magam. Hol szerelmes Aphroditénak, hol szajhának. De a tiszteletet mindkét alakomban elvárom.

Amikor tehát látszólag megvetem magam, csak két oldalról látom önmagam, a törvényen kívülit, akit megölhet bárki, és nem ölhet meg senki, mert Isten bélyegét viselem.

Büszke vagyok mindkét énemre. Nő mindkettő. Szabad és védtelen. És Isten szemében egyformán kedves.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexespolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr27844607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása