zsarolók felelőssége

2009.07.18. 11:16

ZSAROLÓK FELELŐSSÉGE

 

"Álságos lenne minden szavam és hazugan konganának, mert én a másik fél helyzetét élem. Mert a szeretet álcája alatt egy lelki zsaroló rejtőzik, s én gyenge vagyok, hogy ellenálljak a zsarolásnak. S mivel én is épp csak egy hajszálon függök, nem tudok felelősséget vállalni, csak annyit, amennyit értem vállalnak. S ez nagyon kevés."   (P.I. )

 

Miféle másik fél?

Nem értelek.

Téged zsarolnak azzal, amit szeretetnek álcáznak? Úgy hangzik, mint valami rosszízű tréfa. És feltűnően emlékeztet a férjemre. Ő szokta úgymond a tulajdonjogát a szeretet álcájában védelmezni.

De már a felelősséget végképp nem tudom elfogadni. Különösen, mert legfeljebb egy gyermekért vállalom a felelősséget. A társam, a szerelmem felnőtt. Egy fikarcnyit sem akarok az ő felelősségéből a vállamra venni. Ez egyébként is méltatlan, egyenesen megalázó. Ahogyan értem se vállaljon felelősséget senki. Engem vállaljon. Engem akarjon. Ha egyáltalán akar.

A munkámért, az ígéreteimért, az elfuserált életemért majd én fizetek - zsarolás nélkül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexespolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr41252886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása