akkor most dugunk?

2008.12.26. 13:07

AKKOR MOST DUGUNK?

 
Van úgy, hogy leírok valamit, amit aztán félek feldobni a netre.

Mert olyan, mintha nem is én írtam volna. Mert érzem, hogy igaz, de én azt mégsem hiszem. Nem akarom.

Mert én Hamupipőke vagyok és Csipkerózsika. És nem pótlék vagy kiegészítő.

Vagyis én nem szoktam például dugni, én akkor is szeretkezem, ha éppen csak szolgáltatok, és aki velem van, az is okvetlenül szerelmes belém, és szó nincs puszta testiségről, mert nők, férfiak, legfőképpen pedig emberek vagyunk.

Aztán mégis leírom. És nézem. Hosszan és csalódottan. Hiszen így is látható. És akkor melyik az igaz? Az álmok, a világok vagy az a hormonokkal teli lélekzsák?

A következő egy ilyen bejegyzés. Amit magam is szégyellek, de ha már megtörtént, miért titkoljam? Legfeljebb cinikusnak látsz majd. Meg kishitűnek. És elárulom neked, néha valóban az vagyok.

 

Akkor most dugunk?

Igen, most már dughatunk. Mert hozzám nem vagy hűtlen.

Kérdés persze, hű vagy-e ahhoz az asszonyhoz, aki süt rád és főz, és ellátja a gyermekeidet, és talán azt hiszi, szereted őt, egyedül. Mert ha így hiszi, piszok gazember vagy.

Nem, egy szóval sem mondom, hogy menj haza és valld be töredelmesen, hogy szeretőd van. Csak figyeld a hangját. Szeret? Hazavár? Reméli, hogy szeretve van?

Ez bizony kínos. Legfeljebb az segíthet rajtad, ha a te hitedben megfér egymással két monogám nő egyidejű szeretete. Ha erről is beszéltél mindkettőnkkel, akkor minden oké.

Akkor visszabújhatunk az ágyba, és én elfelejtem, hogy van más, és úgy ölellek, mint ha először ölelnélek életemben. Forrón és szerelmesen.

És amikor hazamész, ott, az a másik, meglásd, ugyanígy fogad. Talán kevésbé szenvedélyesen.

Mert nem tudja, és remélem, sosem tudja meg, hogy hárman fekszünk abban az ágyban.

Te, ő, meg én - na meg az istenek.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexespolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr20842475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása