ámor kiterítve

2009.07.25. 07:22

ÁMOR KITERÍTVE

duplikát

 

"Önzés, hogy írsz, még mindig, nekem, mert Makrancos Katával nem sokat beszélgetnek férfiak."

"Még szerencse, hogy nőnek születtem. Ezért az egyért ideig-óráig megbocsátják, hogy vagyok."

 

Veled könnyű. Könnyű, és ez kissé meglep. Hol itt az átverés? Nehogy már éppen most, éppen itt, ahogyan te nevezed, ezen a tetves honlapon találjak barátot, társat, jaj, csak szerelmet ne, csak ne ezt a maszatos weboldalt!

A francba is, akkor meg mit akarsz?!

Mit is kerestem?

Mit lehet erre mondani.

Nem tévedésből jöttem, az szent. Vagy létezik olyan, hogy űr? Amely sűrű és áthatolhatatlan? És a háttérben ott a test, a lélek, amely ezerszer zsarnokabb és ezerszer kiszolgáltatottabb, mint az értelem?

Na, és ha ennyire bolond vagyok, hogy fogom magam és megszegek mindent, hogy ne záruljon össze a kör, akkor miért ne volna más, hozzám hasonló bolond?

Ugyan honnan is veszi magának az ember a képzetet, hogy más, mint a többi?

Van kezem, lábam, arcom, mosolyom, esténként megéhezem, hőségben fáradok, imádom a forró test ölelését, az őszinte hazugságokat, ugyan miben is volnék más, mint bárki más?

Jó, elismerem. A "minden éhség éhség" bejön, de az a terülj asztalkám meg az az újságpapír az tényleg nem ugyanaz. Meg aztán jó volna vacsora közben és után nem csak meredten nézni egy kütyüt, és jó volna, ha nem bántanálak már azzal is, hogy megszólalok.

Tehát vagyok. Nem egyetlen dugásért, nem egy fél évre szóló lángolásért, nem a sírig tartó szerelemért - én az örökkévalóért jöttem, ide, mert máshol nem vagyok bejáratos.

És ha örökkévaló nincs, ha Ámor ott fekszik kiterítve, közröhej és közmegvetés tárgyaként, hát az sem baj.

Akkor legyen a szó, birtok és hazugság nélkül. De segíts. Hogy ne tudjam eladni önmagam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexespolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr321267139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása